Nemzetközileg is sikeresnek számít a budapesti divathét


Nemcsak a hazai divatorientált közönség, hanem a külföldi divatlapok is lelkesen cikkeztek a november elején megtartott Budapest Central European Fashion Weekről.

Az olasz Vogue és az arab Harper’s BAZAAR is beszámolt az eseményről; több mint 30 cikk született a témában. A Budapest Central European Fashion Weeket idén negyedik alkalommal rendezték meg és a külföldi lapok elsősorban a kreációk minőségét és a más országokban nem fellelhető újdonságot, frissességet, valamint a kifutókon felvonultatott ruhák nemzetközi sikerének potenciálját emelték ki.

A Magyar Divat & Design Ügynökség által megrendezett eseményen idén hetven volt azoknak a meghívott külföldi influenszereknek és újságíróknak a száma, akiknek köszönhetően a magyar divat az elmúlt napokban nagy nemzetközi sajtóvisszhangot kapott

– írják közleményükben.

A sikerességet az is mutatja, hogy a 2020-as tavaszi-nyári kollekciókat bemutató eseményre olyan, a divatszakma neves képviselői látogattak Magyarországra, mint a Diet Prada párosa - akik már második alkalommal voltak jelen-, a Dazed and Confused és a Cut magazin újságírója, Kristen Bateman, a Vogue Italia, a Vanity Fair és az újhullámos Kunst Magazin és a Fucking Young! szerkesztői, de a Vogue olasz és ausztrál munkatársai, valamint a Harper's BAZAAR Arabia divatújságírói is jelen voltak a budapesti divathéten.

(képek: harpersbazaararabia.com)

Címkék: divat, mozaik, trend
https://eletmorzsak.blogstar.hu/./pages/eletmorzsak/contents/blog/86942/pics/lead_800x600.jpg
divat,mozaik,trend
 
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Hozzászólások

Ezeket a cikkeket olvastad már?